Gorenje Ora ïto White - Gorenje

Gorenje Ora ïto White

Gorenje Ora ïto Collection: Inšpirácia svetlom

Simplexity. Jednoduchosť a komplexnosť. Bez zbytočného prehánania, len čisté línie. Jednoduchý dizajn, ktorý nás obklopuje dnes a zajtra. Jednoduché čisté línie zrkadlia dizajn pre budúcnosť, kde vízia sa stáva realitou. Biela. Alebo ako sám návrhár hovorí: Le Blanc! Zachytáva všetko svetlo sveta. Jeho čistota a jednoduchosť odhaľuje každý detail. V spojení s bielou dosiahnete osobitý význam. Svetlo odvodené z fúzie všetkých farieb neumožňuje žiadne chyby. Spotrebiče osobitej kolekcie Gorenje Ora ïto sú preto odeté do bielej. Bez zbytočností, všetko je účelné, starostlivo navrhnuté, rozmaznávané svetlom a flirtujúce s dotykom. Kuchyňa v bielom poskytuje každému nekonečný,  individuálny výber. Ten, kto myslí farebne vyberie si biele pozadie. Iba takéto usporiadanie môže poskytnúť nekonečné množstvo rôznych chutí a vôní, reality a fantázie. V takejto kuchyni je možné snívať v ľubovoľnej farbe. S čarovnou mocou svetla! Myslite farebne. Vyberte si bielu.

Myslite farebne. Vyberte bielu!

Gorenje, jeden z popredných európskych výrobcov domácich spotrebičov, v súčasnosti kombinuje pokročilú technológiu s exkluzívnym, výrazným dizajnom a vysokou kvalitou. Vďaka inovatívnym, technicky dokonalým, štýlovým a ekologicky šetrným výrobkom si Gorenje kladie za cieľ stať sa najviac inovatívne a na dizajn zameraným tvorcom domácich spotrebičov na svete.

Aby boli štýlové spotrebiče viac dostupnejšie širšiemu publiku, začalo Gorenje spolupracovať s mladým francúzskym návrhárom Ora ïto. Výsledkom tejto spolupráce je Gorenje Ora ïto Collection. Najprv v čiernej farbe, teraz v bielej, s čarovnou mocou svetla.

Ora ïto: ctiteľ bielej

Za značkou Ora ïto je kreatívny mladý francúzsky návrhár, ktorého provokatívne myšlienky zabezpečili jeho rýchly na posun vrchol svetového dizajnu. Na začiatku svojej kariéry predstavil svoje návrhy a nápady na virtuálnych produktoch od známych značiek na svojich vlastných internetových stránkach. Ľudia tak začali objednávať produkty, ktoré vlastne neexistovali. Veľké spoločnosti, ako je Louis Vuitton, Nike, Gucci, Swatch, Apple a Levi´s, mohol síce žaloval mladého návrhára, ale boli tak ohromený jeho nápadmi, že ho namiesto toho najali.

Galéria