Spoločnosť Gorenje predstavila svoje vízie na veľtrhu IFA 2014 - Gorenje
Streda, 17. September 2014, Bratislava

Spoločnosť Gorenje predstavila svoje vízie na veľtrhu IFA 2014

Spoločnosť Gorenje predstavila svoje vízie na veľtrhu IFA 2014
Spoločnosť Gorenje predstavila nové vizionárske inovácie, moderné technológie a trendy v dizajne počas popredného medzinárodného veľtrhu spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov IFA. Na tohtoročnom veľtrhu IFA v Berlíne, ktorý sa konal začiatkom septembra, prezentovalo Gorenje grandióznu expozíciu umiestnenú na dvoch podlažiach na celkovej ploche takmer 750 m2 v hale 1.1. Architektonické prevedenie expozície Gorenje bolo inšpirované atmosférou veľtrhu ako miesta stretávania, miesta, kam prichádzajú ľudia za novými nápadmi, najmodernejšími technológiami a produktmi. Každý návštevník si v širokej škále domácich spotrebičov v rôznych štýloch a rôznych cenových segmentoch mohol nájsť to, čo hľadal. 

Gorenje na veľtrhu IFA úspešne predstavilo svoje moderné zariadenia, ktoré podľa motta Life Simplified, uľahčujú každodennú prípravu jedál a podporujú zdravý životný štýl.

Produkty gorenje sa predviedli v tom najlepšom svetle: nová generácia rúr na pečenie iChef disponuje väčším využiteľným obsahom až 75 litrov, HomeMade tvarom pre dokonalé pečenie, novým systémom pre cirkuláciu horúceho vzduchu v rúre Multiflow 360°. Taktiež funkciou Supreme GentleClose pre tiché zatváranie, StepBake – 3 krokmi pre nastavenie postupného pečenia, čím je Gorenje jedinečné oproti konkurencii, ďalej až 120-timi receptami nastavenými v menu rúry (90 prednastavených a možnosť vloženia až 30 vlastných), novým programom Vita a ďalšími prednastavenými funkciami pre rôzne úkony (napríklad sušenie hríbov).

Indukčné varné dosky IQcook sa prezentovali novou funkciou IQ poaching alebo funkciou IQ grill pre zdravšiu prípravu mäsa. Veľký záujem zaznamenali taktiež kombinované parné rúry s väčším obsahom až 75 litrov a novým systémom pre tvorbu tzv. „čistej pary“ (umožňuje použitú paru prefiltrovať a znovu použiť čistú paru na prípravu jedla). Medzi ďalšími novinkami spoločnosť Gorenje vyzdvihla taktiež digestory, ktorých inovatívne filtre pomocou funkcie AdaptAir a AdaptTech umožňujú rovnomerný odvod vzduchu po celej ploche odsávania. Navyše sú vyrobené z materiálu, ktorý možno jednoducho umývať v umývačke riadu, namiesto nákupu nových filtrov.

Spoločnosť Gorenje patrí medzi popredných svetových výrobcov domácich spotrebičov a kuchýň. Dôvody stále rastúcej obľúbenosti výrobkov gorenje medzi užívateľmi sú zrejmé: technologická dokonalosť, nadčasový dizajn a predovšetkým úspornosť.

Všeobecné informácie o skupine Gorenje

Skupina Gorenje je jedným z popredných európskych výrobcov domácich spotrebičov s viac ako 60-ročnou históriou. Všetky domáce spotrebiče sú založené na inovatívnych technológiách, dizajne a energetickej úspornosti. Do skupiny Gorenje patria značky Gorenje, Asko, Atag, Pelgrim, Upo, Mora, Etna a Körting. Spotrebiče vyrábané pod týmito značkami zvyšujú kvalitu života užívateľov až v deväťdesiatich krajinách sveta.
 
Hlavnou oblasťou podnikania skupiny Gorenje je segment domácností, ktorý zahŕňa výrobu veľkých a malých domácich spotrebičov, kúrenia, vetrania a klimatizácie a rôznych služieb súvisiacich s domácnosťou, vrátane dizajnu.

Spoločnosť Gorenje má sídlo v Slovinsku, pričom je zo všetkých slovinských spoločností najviac orientovaná na zahraničné trhy. Až 95% jej produkcie smeruje na export. V roku 2012 pre skupinu Gorenje pracovalo 10.895 zamestnancov, ktorí vytvorili celkový obrat vo výške 1,26 mld. eur.

Kontakt pre médiá

Katarína Weberová
Key Communications, s. r. o.
mobil: +421 948 636 393
e-mail: katarina.weberova@keycommunications.sk