Nová generácia práčok gorenje SensoCare zvládne aj tie najjemnejšie tkaniny - Gorenje
Štvrtok, 15. Máj 2014, Bratislava

Nová generácia práčok gorenje SensoCare zvládne aj tie najjemnejšie tkaniny

Nová generácia práčok gorenje SensoCare zvládne aj tie najjemnejšie tkaniny
Slovinský výrobca domácich spotrebičov Gorenje prichádza na trh s novinkou, vďaka ktorej si môžete vyberať nové oblečenie do svojho šatníka bez ohľadu na materiál a spôsob údržby. Nová generácia práčok gorenje SensoCare poskytuje vďaka pokročilým technológiám citlivú starostlivosť o najrôznejšie druhy látok. Do práčky tak môžete smelo vhodiť aj tie najjemnejšie tkaniny, ako aj oblečenie so žiarivými farbami. Riaďte sa len aktuálnymi trendmi a vlastným vkusom.

Táto nová generácia práčok ponúka výber z prednastavených programov pre rôzne tkaniny, ako je bavlna, mix/syntetické, vlna, šetrné ručné pranie, SportWash pre športové oblečenie alebo UltraWhite a PerfectBlack pre pranie najjemnejšej bielej a čiernej bielizne. Špeciálne vyvinutý bubon je extrémne hladký a priestranný. Jediné, čo musíte urobiť, je na začiatku správne roztriediť bielizeň. Nemusíte sa tak obávať nežiaduceho poškodenia svojho obľúbeného oblečenia počas prania.

Generácia práčok gorenje SensoCare ponúka niekoľko pracích režimov, ktoré sa prispôsobia potrebám užívateľov. Napríklad TimeCare - mimoriadne intenzívny a rýchly spôsob prania, ktorý ušetrí 42 % času, EcoCare - šetriaci až 57 % energie, AllergyCare - poskytujúci pranie bez alergénov, BioWash - umožňujúci pranie pri použití ekologických pracích prostriedkov, či NightWash pre tichú prevádzku v noci.

Nové práčky gorenje s funkciou Go Green sú ekologické. Poskytujú energetickú účinnosť až A - 50 %. Výkonný, spoľahlivý a tichý InverterPowerDrive motor zvláda zaťaženie až 9 kg s rýchlosťou odstreďovania až 1 600 otáčok za minútu. Efektívnu prevádzku práčok riadi osem inteligentných senzorov, ktoré strážia aj optimalizáciu spotreby vody, energie a času.

Generácia práčok gorenje SensoCare sa vyznačuje najmä spoľahlivosťou, dlhou životnosťou, úspornou prevádzkou, šetrnou starostlivosťou a užívateľským komfortom.

NÁŠ TIP – PÄTORO SPRÁVNEHO PRANIA

Každý materiál má špecifické vlastnosti, optimálnu teplotu prania, pri ktorej nedôjde k opotrebeniu, zmene farby či porušeniu látky. Preto je dôležité nepodceniť správne roztriedenie bielizne pred spustením prania.

  1. Najčastejším materiálom je bavlna. Je to jeden z najodolnejších materiálov pokiaľ ide o frekvenciu prania, rýchlosť odstreďovania a teplotu. Bielu bavlnenú bielizeň alebo uteráky môžeme prať pri teplote 60˚ C až 90˚ C a pokojne vo väčšom množstve naraz. Farebnú bielizeň perieme pri 40˚ C. Ak obsahuje elastan, iba pri 30˚ C.
  2. Syntetiku perieme maximálne pri 60˚ C. Kvôli prevencii elektrického náboja sa neodporúča použitie aviváže.
  3. Vlnené materiály, vrátane angory a kašmíru, sú všeobecne citlivé a vyžadujú nižšie teploty, približne 30˚ C.
  4. Zimné materiály, ako je Goratex, sa perú v práčke pri 40 ˚ C.
  5. Najcitlivejší materiál je hodváb, ktorý vyžaduje nízke teploty a pomalé odstreďovanie.

Všeobecné informácie o skupine Gorenje

Skupina Gorenje je jedným z popredných európskych výrobcov domácich spotrebičov s viac ako 60-ročnou históriou. Všetky domáce spotrebiče sú založené na inovatívnych technológiách, dizajne a energetickej úspornosti. Do skupiny Gorenje patria značky Gorenje, Asko, Atag, Pelgrim, Upo, Mora, Etna a Körting. Spotrebiče vyrábané pod týmito značkami zvyšujú kvalitu života užívateľov až v deväťdesiatich krajinách sveta.
 
Hlavnou oblasťou podnikania skupiny Gorenje je segment domácností, ktorý zahŕňa výrobu veľkých a malých domácich spotrebičov, kúrenia, vetrania a klimatizácie a rôznych služieb súvisiacich s domácnosťou, vrátane dizajnu.

Spoločnosť Gorenje má sídlo v Slovinsku, pričom je zo všetkých slovinských spoločností najviac orientovaná na zahraničné trhy. Až 95% jej produkcie smeruje na export. V roku 2012 pre skupinu Gorenje pracovalo 10.895 zamestnancov, ktorí vytvorili celkový obrat vo výške 1,26 mld. eur.

Kontakt pre médiá

Marek Michlík
Key Communications, s. r. o.
mobil: +421 948 636 343
e-mail: marek.michlik@keycommunications.sk